Retourneren

Page en Français

Let op: Heb je besteld bij bol.com en wil je retourneren. Gebruik dan de retourservice van het platform waar je het product hebt besteld.

Retourneren bij JT Supply

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een artikel. Als klant van JT Supply geven we u 100 dagen de tijd om een artikel te passen, beoordelen en te controleren op defecten. Binnen deze periode dient de bestelling of een deel van de bestelling geretourneerd te zijn.

Let er op dat het product compleet en onbeschadigd is en (indien mogelijk) in originele en onbeschadigde verpakking zit. Indien de producten beschadigd en/of gedragen zijn kunnen wij de retour niet accepteren.

Als u iets wilt terugsturen, volg dan alle stappen in het retourportaal van JT Supply. Let op, de portokosten zijn voor rekening koper. Deze kosten bedragen €5,50.

Heeft u een verkeerd, defect of incompleet artikel ontvangen? Allereerst onze excuses, erg vervelend dat er ondanks onze strenge kwaliteitscontroles iets fout is gegaan. Om dit zo snel mogelijk op te lossen, ontvangen we graag binnen 30 dagen een e-mail met uw bestelnummer en een beschrijving van het probleem (bij een defect artikel graag met duidelijke foto).

 


Klachten

Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland of is zoals gewenst. We raden je aan om je klachten bij ons kenbaar te maken door contact
met ons op te nemen. Bij JT Supply doen wij er altijd alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

Stuur ons een mail waarin je duidelijk je klacht onderbouwt. We gaan jouw klacht dan zo snel mogelijk behandelen. Je kunt ook heel eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier.

Heb je een korte vraag? Je mag ons altijd een berichtje sturen via Facebook, Instagram of Whatsapp!